Geslaagde voorjaarsactiviteit

2024-02-28 11:23:00

Deze voorjaarsvakantie was er weer een leuke activiteit te volgen rondom Help Pake en Beppe de Vakantie Door. Dit keer stond het museumatelier in teken van het voorjaar. Er werd wat afgevild!

Iedere vakantie organiseert ons educatieve programma POWOW een leuke kinderactiviteit. Een terugblik van de voorjaaractiviteit bekijkt u in onderstaande video.

POWOW educatie | Help Pake en Beppe de Vakantie Door met het maken van een vilttekening!

Deze voorjaarsvakantie werd ons museumcafé omgetoverd tot atelier! Kinderen mochten hier hun eigen vilttekening maken. Knippen, snijden, naaien en plakken: er werd hard gewerkt aan de kunstwerkjes. Educatief programma POWOW verzint iedere vakantie een leuke kinderactiviteit. Dit keer stond de activiteit in het teken van het voorjaar.